czwartek, 20 października 2011

Różowi ulubieńcy, czyli moi faworyci wśród róży

Dziś przedstawiam Wam moje aktualnie ulubione róże. Nie będę chyba jedyną osobą, która uwielbia ten kosmetyk. Uważam że to właśnie policzki muśnięte odpowiednio dobranym przez nas różem dodają nam najwięcej blasku, rozświetlają naszą cerę, niejednokrotnie również ją ocieplając.

Na dzień dzisiejszy moimi zdecydowanymi faworytami są:





















1. Benefit - Bella Bamba
Mój zdecydowany faworyt - zapach- cudowny i niepowtarzalny, niesamowita trwałość, trójwymiarowość, rozświetlenie i niepowtarzalny kolor (taki delikatny róż z niesamowitą poświatą, ale nie jakimiś wielkimi drobinami brokatu)

2. Benefit - Coralista
Dla mnie idealny na zimę, ponieważ latem daje mi jedynie rozświetlenie i praktycznie nie widać go na mojej twarzy, lekko koralowo-brzoskwiniowy kolor - niebanalny i trwały, poza tym pachnie... wakacjami!

3. Inglot nr 93
Przepiękny chłodny róż, daje na policzkach satynowo- perłowe wykończenie, zakochałam się w jego kolorze i trwałości, brak drobinek - zdecydowanie mój Inglot'owy faworyt w kategorii róży :)

4 Joko Universe J374
śliczny jasny chłodny róż ocieplony jednak złotą poświatą,połysk w tym przypadku dominuje nad kolorem

5. Benefit - Sugarbom
Cudna mozaika 4 odcieni, pięknie i delikatnie podkreśla policzki, w moim przypadku częściej używam go jednak jako rozświetlacza :)

6. Maybelline dream touch blush - 04 pink

Uwielbiam za kolor i konsystencję, niestety nie idzie ona w parze z trwałością - a szkoda bo efekt na twarzy - przepiękny, polecam jednak wypróbować ;)



Uwielbiam róże marki Benefit, niestety są bardzo drogie, nawet z 20% zniżką. Polecam jednak wypróbować, jeśli ktoś czai się na Bella Bamba - nie ma co się zastanawiać, na pewno będzie w 100% zadowolony - cudny zapach, trwałość, niepowtarzalny kolor na pewno wynagrodzą Wam cenę.

Aktualnie czaję się na któryś z róży Lioele lub Lily Lilo - używałyście? Jakie są Wasze opinie na ich temat? Dajcie znać które róże są z kolei Waszymi faworytami ;)

Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej na temat któregoś z moich ulubieńców - piszcie śmiało.

Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz