poniedziałek, 16 stycznia 2012

Christian Dior - DIORSKIN FOREVER - moja recenzja podkładu

 
Dziś przychodzę do Was z recenzją podkładu Christiana Diora - Diorskin Forever

Podkład kupiłam przypadkowo w drogerii Marionnaud z 23% zniżką, zapłaciłam za niego około 150zł (cena regularna - 196zł). Mój odcień to 023. Szukałam podkładu, który dobrze ukryje niedoskonałości cery, a przy okazji nawilży przesuszoną przez zimę skórę, nie tworząc efektu maski. Szukałam godnego zastępcy mojego ulubionego podkładu jakim jest Estee Lauder Double Wear. 

Co mówi producent:
 Wyjątkowo trwały fluid przeznaczony jest dla aktywnych kobiet, dla których idealna cera jest najważniejsza. Stapia się ze skórą, zapewnia piękny, gładki i promienny wygląd. Zawarty w podkładzie Hydra-Gel System działa jak intensywny regulator nawilżenia. Zapewnia przyjemne uczucie komfortu na bardzo długo. Połączony dodatkowo z filtrem przeciwsłonecznym SPF 25, chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.


Moja opinia
Plusy:
- estetyczne opakowanie z pompką
- zapach (dla mnie bardzo przyjemny, nie jest nachalny)
- podkład rzeczywiście nawilża
- krycie średnie, tworzy naturalny efekt na twarzy, większych niedoskonałości chyba jednak nie zakryje
- nie pozostawia na twarzy płaskiego matu, daje ładne aksamitne wykończenie
- nie tworzy efektu maski
- świetnie stapia się z cerą, dzięki czemu nie jest widoczny
- nie brudzi ubrań
- SPF 25

Minusy:
-cena, cena i jeszcze raz cena....
- nie nadaje się na lato, podobno spływa wtedy z twarzy
- może podkreślać zmarszczki
- trwałość niezbyt powalająca (około 7h), chociaż schodzi bardzo równomiernie i nie pozostawia plam


Podsumowując:
Jest to pierwszy podkład Diora, który miałam okazję testować. Z tego co wiem ma tylu samo zwolenników co i przeciwników. Jedni go kochają, drudzy nienawidzą. Ja jestem chyba gdzieś w środku.... Z jednej strony podkład  bardzo  spodobał mi się - piękne wykończenie, krycie, brak efektu maski., jednak podkreślanie zmarszczek i niezbyt powalająca trwałość sprawiły, że będę szukała dalej... Przy tak wysokiej  cenie oczekuję od podkładu czegoś więcej...

Tak podkład prezentuje się na mojej twarzy:

1 komentarz: