środa, 18 stycznia 2012

Oriflame Optimals, Oxygen Boost Cream (Krem dotleniająco - nawilżający)

Oriflame, Optimals, Oxygen Boost Cream (Krem dotleniająco - nawilżający)


Posiadam cerę suchą, naczynkową, a przy tym wrażliwą. Krem firmy Oriflame skusił mnie jakiś rok temu. Nie jestem wielką fanką kosmetyków firm takich jak Oriflame, czy Avon, jednak od czasu do czasu i tam udaje mi się znaleźć prawdziwe perełki :) Moja kuzynka jest konsultantką, więc pewnego razu  postanowiłam wypróbować jakiś krem z tej firmy (moja mama używa innej serii tej firmy do cery dojrzałej i jest niesamowicie zadowolona, patrząc na kondycję jej skóry-coś w nich musi być :)

cena regularna w katalogu – 39,00
promocje dochodzą do – 19,90 (wtedy właśnie zamawiam po 2 opakowania)

Kilka zapewnień producenta:
Jego dotleniająca formuła zwiększa oddychanie komórkowe, a antyoksydanty zwalczają wolne rodniki i stres wywołany promieniowaniem UV i zanieczyszczeniami powietrza. Skóra zyskuje ochronę, 24 - godzinne nawilżenie i witalność.
Krem przeznaczony jest dla każdego, bez podziału na wiek czy typ cery


Moja opinia:
Dla mnie krem okazał się strzałem w 10 i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że po wypróbowaniu wielu innych, bardziej lub mniej naturalnych, droższych czy tańszych - ten jest moim bezsprzecznym ulubieńcem.  To do niego zawsze wracam ;)

świetnie nawilża
ma bardzo lekką, przyjemną, szybko wchłaniającą się konsystencję
pozostawia twarz promienną, gładką, miękką w dotyku
przyjemny delikatny zapach
solidne opakowanie
nie zapycha
cera jest odżywiona
sprawdza się pod makijaż
niska cena w promocji
wydajność, do posmarowania całej twarzy naprawdę wiele nie trzeba ;)

Szczerze mówiąc nie dostrzegam minusów tego kremu, dla mojej wrażliwej 26letniej cery jest prawdziwym hitem,który pewnie jeszcze przez  długi czas nie znajdzie lepszego następcy. Polecam wypróbować, szczególnie w promocyjnej cenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz