niedziela, 3 czerwca 2012

Dzienny makijaż paletą Naked Urban Decay


Cześć kochane ;)
Postanowiłam wkleić Wam kilka zdjęć mojego dzisiejszego makijażu wykonanego moim ostatnim ulubieńcem jakim jest paleta Naked od Urban Decay. Niestety nie jestem profesjonalistką, chciałam zrobić Wam zdjęcia oddające rzeczywistość, ale po 1 mam chyba lewą rękę do robienia makijaży, kolejną lewą mam do robienia zdjęć. Nie wiem jak inne dziewczyny potrafią uchwycić efekt  swoich zmalowań w tak idealny sposób? A może po prostu mają lepsze aparaty, ot co - mój niestety do geniuszy nie należy :)

  Jak widać na załączonych obrazkach -niewiele udało mi się na zdjęciach uchwycić, a szkoda, ale jak mówią-od czegoś trzeba zacząć :) Być może to złe dobrego początki?

Makijaż oczu w całości wykonałam paletką Naked - Urban Decay, dodałam jedynie odrobinkę czarnego eyelinera Pierre Rene
dodatkowo użyłam:
tusz do rzęs- Maybelline One by One
podkład - L'oreal Lumi Magique
korektor- Maybelline pure cover mineral, (który jak widać nie poradził sobie dziś z moimi ogromnymi sińcami:( )
puder sypki -My Secret
żel do brwi-Delia
bronzer -The Balm Bahama Mama
róż -Benefit Coralista
szminka- Rimmel -nude pink







Jak minął Wam weekend? Ja odwiedziłam dziś moich kochanych rodzicieli i znów przejadłam się jak świnka-oj te mamusie :P gorsze niż dziadkowie ;) Poza tym pobawiłam się z moją kochaną niedźwiedzicą, która nie dawała mi chwili wytchnienia ;)
Pozdrawiam serdecznie, na dniach wracam z ulubieńcami ;)


1 komentarz:

  1. Jaki odcień podkład - L'oreal Lumi Magique używasz, bo też chce kupić, a nie wiem jaki dobrać?

    OdpowiedzUsuń