środa, 11 września 2013

Kupony zniżkowe JOY - moje zakupy w DEEZEE i torba O'bag

Moja malutka wymagająca księżniczka skutecznie zniechęca mnie do robienia zakupów w sklepach stacjonarnych. W ostatnim czasie preferuję zamawianie online. Korzystając z okazji kuponów rabatowych w gazecie JOY skusiłam się na zakupy w dwóch sklepach internetowych.

Na pierwszy ogień poszły asymetryczne szpilki DEEZEE. O tych czerwonych marzyłam już od kilku tygodni, czekałam jednak na okazję by zamówić je z 25% zniżką. Suma sumarum zamówiłam też miętowe, niestety zdjęcia nie oddają w zupełności ich realnego koloru. Zakup szpilek okazał się strzałem w dziesiątkę. Są wygodnie i pięknie się prezentują.








Kolejnym zakupem była czerwona torba O'bag w wersji Velvet ze skórzanymi uchwytami w kolorze brązowym. Już latem czaiłam się na miętową z sznurkowymi rączkami. Z racji zbliżającej się jesieni postawiłam jednak na czerwień. Torebka prezentuje się cudnie, jestem bardzo zadowolona z jej zakupu, mam jednak pewne obawy. Klasyczne O'bagi całe wykonane są z a'la plastiku, wersja którą ja wybrałam jest jakby aksamitna, mam nadzieję że nie będę miała problemu z jej doczyszczeniem, obawiam się że może ona łapać różne "farfocle".



A Wy często korzystacie z kuponów rabatowych zamieszczonych w gazetach? Na co wtedy stawiacie? Może w ostatni weekend też coś sobie sprezentowałyście?

Buziaki!

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odzież oraz obuwie często kupuję w sklepach internetowych. Z reguły sklepy posiadają fajne programy lojalnościowe oferujące atrakcyjne rabaty. Poza tym co raz częściej mam okazję zapłacić za zakupy płatnościami mobilnymi https://www.przelewy24.pl/rozwiazania-platnicze/mpos24. Cenię sobie je za funkcjonalność oraz wygodę. Pozwalają mi one realizować transakcje gdziekolwiek jestem za pomocą mojego smartfona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chętnie kupuję sobie odzież w e sklepach. Kupowanie przez internet ma wg mnie wiele zalet. Jedną z nich jest wygoda zakupów. Aby długo nie czekać na zamówiony towar, zawsze wybieram jakąś przesyłkę kurierską np. DPD https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd. Przesyłki kurierskie są tanie i szybkie. Nigdy nie zdarzyło mi się czekać na paczkę dłużej niż 1-2 dni robocze.

      Usuń
  3. Ja nigdy nie kupowałam nic w tym sklepie więc ciężko mi wypowiedzieć się na temat tych produktów. Mam nadzieję, że będzie można u nich zrealizować płatność odroczoną https://www.cashbill.pl/blog/platnosci-online/platnosci-odroczone-zalety-i-wady/ ponieważ ja jestem zdania, że taka forma płacenia jest bardzo wygodna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zakupy i u mnie również często odzież się znajduje w przesyłkach. Tym bardziej jeżeli wiem, że dany sklep online jest przeze mnie sprawdzony. Fajnie gdy w opcji przesyłki kurierskiej jest możliwość śledzenia przesyłek https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek z której ja bardzo chętnie korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że są takie kupony i bardzo mi się to podoba. Również w zakupach internetowych chwalę sobie wszelkiego rodzaju płatności online. Jednak jak czytałem o usłudze SMS Premium https://www.cashbill.pl/blog/platnosci-online/wplyw-nowelizacji-prawa-na-uslugi-sms-premium-czy-mozna-go-odczuc/ to coś zaczęło się zmieniać w tym zakresie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Brawo dla autora.

    OdpowiedzUsuń