środa, 11 września 2013

Kupony zniżkowe JOY - moje zakupy w DEEZEE i torba O'bag

Moja malutka wymagająca księżniczka skutecznie zniechęca mnie do robienia zakupów w sklepach stacjonarnych. W ostatnim czasie preferuję zamawianie online. Korzystając z okazji kuponów rabatowych w gazecie JOY skusiłam się na zakupy w dwóch sklepach internetowych.

Na pierwszy ogień poszły asymetryczne szpilki DEEZEE. O tych czerwonych marzyłam już od kilku tygodni, czekałam jednak na okazję by zamówić je z 25% zniżką. Suma sumarum zamówiłam też miętowe, niestety zdjęcia nie oddają w zupełności ich realnego koloru. Zakup szpilek okazał się strzałem w dziesiątkę. Są wygodnie i pięknie się prezentują.








Kolejnym zakupem była czerwona torba O'bag w wersji Velvet ze skórzanymi uchwytami w kolorze brązowym. Już latem czaiłam się na miętową z sznurkowymi rączkami. Z racji zbliżającej się jesieni postawiłam jednak na czerwień. Torebka prezentuje się cudnie, jestem bardzo zadowolona z jej zakupu, mam jednak pewne obawy. Klasyczne O'bagi całe wykonane są z a'la plastiku, wersja którą ja wybrałam jest jakby aksamitna, mam nadzieję że nie będę miała problemu z jej doczyszczeniem, obawiam się że może ona łapać różne "farfocle".



A Wy często korzystacie z kuponów rabatowych zamieszczonych w gazetach? Na co wtedy stawiacie? Może w ostatni weekend też coś sobie sprezentowałyście?

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz