sobota, 4 lutego 2012

Palmer's Cocoa Butter Formula - balsam z witaminą E

Cześć dziewczyny ;)

Pogoda niestety nas nie rozpieszcza, za oknem siarczyste mrozy, aż nie chce wychodzić się z domu :( Nie ma to jak wygrzewać się w kocyku przy grzejniku, czytać jakąś świetną książkę, buszować w internecie i popijać pyszną zieloną herbatę!


...ale nie o tym chciałam pisać - dziś przychodzę do Was z recenzją mojego ulubionego balsamu do ciała - Palmer's Cocoa Butter Formula. Balsam ten odkryłam zimą zeszłego roku, byłam zachwycona, skończyłam całe opakowanie i nie wiedzieć czemu nie zamówiłam kolejnego - być może z lenistwa, ponieważ balsamy i produkty tej firmy są niedostępne w sklepach i zamawiać je można tylko przez internet. W grudniu znów postanowiłam jednak zaopatrzyć się w to cudo ;) Zamówiłam na allegro i razem z kosztami wysyłki zapłaciłam około 25zł.


 Co mówi producent?
Co mówię ja?

+ nawilża!  jest moim ulubieńcem na równi z oliwką Hipp - mam baardzo przesuszoną skórę, a ten balsam działa na nią niesamowicie, jest miękka, gładka w dotyku, sama się nią zachwycam, poza tym nie pozostawia po sobie tłustej warstwy i nawilża naprawdę na długo :)
+ wygładza skórę
+ ujędrnia - nie wiem na jakiej zasadzie to ciała ale czuję, że dzięki niemu moja skóra jest bardziej jędrna, nie bez powodu polecny jest do stosowania również w ciąży i na rozstępy
+ jest bardzo wydajny dzięki kremowej konsystencji (nie jest to ani zwykły balsam ani standardowe masło do ciała)- 2 pompki wystarczą na posmarowanie całego ciała
+ cena - za tak świetny jakościowo produkt cena jest wręcz śmieszna ;) (około 20zł)
+ bardzo szybko się wchłania, dzięki czemu od razu po zaaplikowaniu go na ciało może śmiało się ubierać  +/- masło posiada piękny czekoladowo, kakaowo, waniliowy zapach, który jest intensywny i przy regularnym stosowaniu szybko może stać się drażniący, dlatego osobom uczulonym na takie powonienia polecam wersję bezzapachową (podobna takowa również jest dostępna:)


Zwrócić uwagę możemy również na to, że firma Palmer's nie testuje swoich produktów na zwierzętach :) Na pewno ten balsam zagości u mnie na dłuugi czas, stał się moim faworytem, niedługo zamawiam minimum 2 jego opakowania i chyba skuszę się na inne produkty tej firmy.

Znacie ten balsam? Co o nim sądzicie? Polecacie inne produkty tej firmy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz